1. Nákupný košík

  • vyberte si produkty, ktoré chcete zakúpiť a vložte ich do košíka
  • kliknite na symbol košík
  • v prípade potreby si upravte obsah košíka aj množstvo produktov
  • skontrolujte si zoznam produktov, ich cenu, množstvo a celkovú hodnotu objednávky
  • prejdite na ďalší krok objednávania kliknutím na tlačidlo „Pokračovať v objednávaní“

2. Kontaktné údaje

Jednorazový nákup bez registrácie

  • v prípade, že nemáte záujem o registráciu, zvoľte si možnosť jednorazový nákup
  • vyplňte prosím kontaktné údaje: meno, priezvisko, telefón, email, adresu

Zaregistrovať sa

  • realizujte nákup s registráciou a využívajte výhody, ktoré vám prináša
  • vyplňte kontaktné údaje a pokračujte v ďalšom kroku objednávky
  • prihlasovacie údaje budú automaticky zaslané na kontaktný email

Prihlásiť sa (mám už registráciu)

  • prihláste sa pod svojimi prihlasovacími údajmi
  • skontrolujte kontaktné údaje
  • pokračujte ďalším krokom „Pokračovať v objednávaní

3. Výber dopravy a platby

V tomto kroku objednávania máte možnosť voľby:

  • spôsobu dopravy
  • spôsobu platby

Vlastné označenie objednávky

  • Vaše označenie – slúži iba pre vašu vlastnú identifikáciu objednávky
  • Poznámka k objednávke – môžete uviesť dodatočné informácie pre vybavenie objednávky

Spôsob dopravy a platby

A) Zákazníci, ktorí nemajú zmluvu so  spoločnosťou ViGeR s.r.o.

Doručenie kuriérom

  • Na dobierku – platba za tovar pri prevzatí v hotovosti
  • doručenie prepravnou spoločnosťou odo dňa potvrdenia expedície objednávky emailom
  • expedovanie po uhradenípredfaktúry, resp. faktúry vkladom, alebo prevodom na účet predávajúceho a po kompletnom naskladnení tovaru
  • Doprava mimo SR je oceňovaná individuálne na základe dopytu na email: viger.sro@gmail.com

Doručenie slovenskou poštou

  • na dobierku – platba za tovar pri prevzatí v hotovosti, prípadne expedovanie po uhradení predfaktúry, resp. faktúry vkladom, alebo prevodom na účet predávajúceho a po kompletnom naskladnení tovaru

B) Zákazníci, ktorí majú zmluvu so  spoločnosťou ViGeR s.r.o.

Doručenie kuriérom alebo slovenskou poštou, prípadne rozvozom priamo ku klientovi po vzájomnej dohode alebo osobným odberom na sídle predávajúceho

  • tovar sa expeduje spolu s faktúrou k úhrade

Spôsob platby

  • platba kuriérovi – hotovosť, platobná karta
  • Príkazom (úhrada fakturovanej sumy na bankový účet)

Zákazníci bez zmluvy so  spoločnosťou ViGeR s.r.o.

  • po spracovaní objednávky vám zašleme proforma faktúru na kontaktný email
  • pri úhrade prevodom je nutné uviesť variabilný symbol (číslo objednávky) a presnú sumu
  • vyzdvihnutie objednávky je možné najskôr v deň pripísania úhrady na bankový účet
  • pri prevzatí tovaru obdržíte spolu s tovarom originál faktúry

Zákazníci so zmluvou so  spoločnosťou ViGeR s.r.o.:

  • tovar expedujeme spolu s priloženou faktúrou na úhradu

Registrácia užívateľa

Produkty cez náš internetový obchod môžete nakupovať pre vás, alebo pre vašu firmu, ako registrovaný užívateľ alebo aj ako neregistrovaný užívateľ.

Výhody registrácie

  • ušetrite čas pri zadávaní údajov v ďalších objednávkach
  • sledujte si históriu nákupov
  • vytvorte si nezáväznú cenovú ponuku v procese odosielania objednávky
  • zapojte sa do partnerského programu

Postup registrácie užívateľa

  1. zvoľte si registračný formulár (koncový zákazník, firma)
  • registračný formulár vyplňte pravdivo a dôsledne s použitím diakritiky
  1. odošlite správne vyplnený registračný formulár
  • na kontaktnú emailovú adresu, ktorú ste uviedli v registračnom formulári, vám zašleme jedinečné meno a heslo na prihlásenie do nášho systému

Prihlasovacie meno a heslo si starostlivo uschovajte. Registrácia pri nákupe cez internetový obchod nie je povinná.

Zabudli ste svoje prihlasovacie údaje?

Zvoľte si možnosť „Zabudnuté heslo“ v časti „Prihlásenie“ a zadajte emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Prihlasovacie meno a nové heslo Vám zašleme na registrovanú emailovú adresu. V prípade otázok nás kontaktujte na email eshop.viger.sro@gmail.com

Spracovanie objednávky

Úspešne odoslanú objednávku (stlačením tlačidla „Záväzne objednať” ) evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácii prosíme vždy uveďte číslo objednávky. O spracovaní objednávky vás priebežne informujeme primárne emailom. V prípade upresnenia, alebo zmeny, vás môžeme kontaktovať aj telefonicky alebo SMS správou.

Spracovanie objednávky potvrdzujeme minimálne v 3 krokoch:

1. Automatické potvrdenie prijatia objednávky

  • po úspešnom odoslaní bude objednávka zaevidovaná na spracovanie s priradených originálnym identifikačným číslom
  • o zaevidovaní objednávky vás obratom informujeme automatickým emailom
  • v prípade nedoručenia automatického potvrdenia, alebo v prípade nesprávne zadaného emailu, nás kontaktujte

2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom

  • spracovanie objednávky potvrdíme počas pracovnej doby emailom, kde zároveň uvedieme približný termín dodania tovaru

3. Potvrdenie expedície

Expedovanie tovaru kuriérom alebo slovenskou poštou

  • expedíciu tovaru potvrdíme emailom
  • informácie o stave štandardnej zásielky je možné preveriť na url odkaze uvedenom v emaile alebo na telefónnom čísle prepravnej spoločnosti na základe čísla zásielky
  • pre spísanie zápisu o škode o prípadnom poškodení tovaru počas prepravy informujte prosím kuriéra alebo slovenskú poštu najneskôr do 24 hod. od doručenia a následne nás kontaktujte (počas prepravy je tovar poistený prepravcom)

Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad) a dodací list. Pri úhrade dobierkou Vám bude vystavený pokladničný doklad.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať: